7.4.08

Una situación embarazosa

A Long Way DownImage from Wikipedia

This morning, I was waiting for a coffee in Starbucks when I found myself staring at a young woman sitting at one of the tables. I was staring at her because she was reading ‘A Long Way Down’. She noticed me staring. I was embarrassed. I explained. She was suspicious. First I was staring at her, now I was telling her lies. I was embarrassed anew. I think it would have been easier for both of us if I’d told her I was trying to imagine what she looked like naked.


"Esta mañana estaba en Starbucks esperando que me trajeran un café y me puse a mirar a una mujer que estaba sentada en otra mesa. La miraba porque estaba leyendo "En picado". Notó que la miraba. Me avergoncé. Le expliqué. Sospechó. Primero la miro, ahora le miento. De nuevo me avergoncé. Supongo que habría sido mejor para ambos si le hubiera dicho que trataba de imaginármela desnuda".

Del blog de Nick Hornby

Technorati Tags:

2 comentarios:

Anónimo dijo...

No sabía que Hornby tenía un blog, supongo que será divertido.

rfm dijo...

más bien irregular. merece la pena echarle un ojo de vez en cuando.

saludos

 
Blogger Template by Blogcrowds